poniedziałek, 11 lipca 2022

Gazetka Lego Star Wars 7/2022

 BRZESZCZOT

Kochani,
już prawie skończyłam Was męczyć serią Star Wars (tzn. zaległościami). Numer 7 jest ostatnim, który możemy kupić w cenie 14,99zł. Kolejny numer już niestety wychodzi po podwyżce cenowej. Skupię się jednak na magicznym siódmym numerze i 41 klockach z których budujemy BRZESZCZOT.

Nie kojarzę tej maszyny, ale z tego co widzę to chyba występuje ona w serialu Mandalorian, który jest mi całkiem obcy.
Zobaczcie maszynę jeszcze z różnych stron:
Czy macie wrażenie, że maszyna leci w Waszym kierunku?



Jedynie co się mi tutaj tak bardzo podoba to okrągłe klocki, które imitują śmigła. Bardzo ciekawy element. Maszyna wygląda na bardzo ciężką, masywną. Nie widziałam oryginału, więc trudno mi się do niej odnieść. Mimo to fajnie, że jest bo powiększyła ona nam kolekcję związaną z Gwiezdnymi Wojnami.

Numer 8/2022 pojawił się stosunkowo niedawno, bo 5 lipca. W numerze do zgarnięcia czaderska figurka - Darth Maul.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ludzi z pasją było tutaj aż: