poniedziałek, 4 lipca 2022

Gazetka Lego Minecraft 03/2022

ŻELAZNY GOLEM
Kochani,
zapraszam Was dzisiaj w świat gry Minecraft. Poznamy kolejną postać z tego uniwersum, a mianowicie 👉 Żelazny Golem. Podobno to dobry stwór, który broni nasze otoczenie. Czy tak jest na prawdę? Ciężko mi stwierdzić, bo Minecraft nadal stoi przede mną owiany tajemnicą. Nie gram i ciągle gra mnie nie porywa. Nie oznacza to, że nie mam zamiłowania do klocków z tej serii. Nie wszystko się mi podoba, ale co się spodoba będzie z czasem wlatywało na bloga.

Numer 3 ma cenę 14,99zł (czyli jeszcze po staremu). Dostaniemy tutaj aż 43 klocki by zbudować tego golema.

Głowa to nadruk na klockach oraz torsik to też nadruk. Nie mamy ruchomych kolan i łokci jednak możemy unosić całe ręce do góry, posadzić na czterech literach postać dzięki zawiasom kulkowym. Po prostu fajne jest, kiedy możemy zrobić dynamiczne pozy do zdjęcia.



Przód postaci jest bardzo przyjemny dla oka i ładnie zabudowany. Niestety z tyłu golem wygląda na niewykończonego, a szkoda bo potencjał całkiem spory (to takie małe czepialstwo):

Kolejny numer pojawi się już w sierpniu - bo 04.08.2022r. Jest to bardzo szybko, ponieważ poprzednie numery ukazywały się w większym odstępie czasowym. Czyżby magazyn tak dobrze się przyjął? Nie zaprzeczam.

Z Creepera tam do końca zadowolona nie jestem, bo już ich troszkę mam, ale ten minifig górnika - całkiem całkiem.

1 komentarz:

Ludzi z pasją było tutaj aż: