piątek, 3 czerwca 2022

Gazetka Lego Explorer 4/2022

 STATEK KOSMITÓW

Kochani,

kosmici dzisiaj nam na blogu wylądowali. Ufoludki są dzisiaj z nami a dokładnie jeden taki jednooki. Wygląda sympatycznie, ale czy tak zawsze będzie. Czy możemy mu zaufać?
Majowe numery są iście kosmiczne. W Lego City dostaliśmy panią astronautkę z satelitą a w Lego Explorer Ufo z Ufoludkiem.

Numer katalogowy załączonej saszetki do tego kosmicznego numeru 👉11954. W saszetce dużo klocuszków 👉40 elementów i kilka zapasowych. Cena nadal 14,99zł.

Nie przedłużam, zobaczcie jak wygląda nasz ufoludek i jego kosmiczny pojazd:

Ufoludek jest po prostu malutki i śmieszny. Taki w stylu Minionka jednookiego. Cieszę się, że pomimo szarych elementów dostajemy coś kolorowego i radosnego. Mamy też drabinkę, co uważam za dobry element a także szybkę na zawiasach. Możemy ją opuszczać i podnosić. Dzięki temu mechanizmowi nasz ufoludek może wyjść do nas na stół 😆.

W kolejnym numerze staniemy oko w oko z groźnymi zwierzętami. Dostaniemy garść klocków aby wybudować lwa. Numer 5/2022 pojawi się w kioskach 21 czerwca 2022 roku. 

Ps. Jupi! Jesteśmy na bieżąco z prasówką Lego Explorer! JUPI 😁😁 - jest progres.

26 komentarzy:

  1. Fajny ufoludek. Jestem ciekawa lwa z kolejnego numeru. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Basiu, po długiej przerwie Lew powinien dzisiaj wpaść :D

      Usuń
  2. Dobry wieczór.

    Nie wiedziałem, że są takie gazetki. Dawno nie miałem styczności z Lego. Kiedyś miałem trochę tych klocków z różnych zestawów. Jednak nie przebije to kolekcji mojego kolegi ze szkoły podstawowej, miał całą wielką szufladę klocków Lego. Nie byłem nigdy jakimś wielkim fanem, jednak oczy mi się zaświeciły na ten widok. :D

    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry i serdecznie witam na blogu.
      Mały przestój ale wracam do gry. Dziękuję za wspaniały komentarz.

      Usuń
  3. Ufoludki są zawsze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci niezmiennie fascynuje świat Lego, ciągle pytają o książki z motywami Lego:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój siostrzeniec wszystko co jest związane z Lego kocha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy stateczek. Ale ufoludek taki maleńki 😳

    OdpowiedzUsuń
  7. I u mnie nastał czas z klockami, na 3 urodziny wnuk dostanie klocki lego Duplo , traktor i gospodarstwo.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo miło czytać. W takim razie muszę tutaj coś i z Duplo wstawić.

      Usuń
  8. No i pożarło komentarz.U mnie też nastaje czas klocków lego ,jeden z wnuków otrzyma na 3 urodziny lego Duplo ,traktor i gospodarstwo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulko, bo włączony jest 'monitoring' dla komentarzy starszych niż 3 dni od pydlikacji postu.

      Usuń
  9. Ale czad! Z pewnością znajdzie się wiele fanów tych gazetek.:)

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: