piątek, 28 stycznia 2022

Gazetka Lego Technic XXL 01/2021

 Helikoper (30465)

Cześć!

Ostatni post w dniu dzisiejszym. Dzień zamyka helikopter (numer katalogowy: 30465) z serii Technic. Konstrukcja złożona jest z 74 elementów, a koszt magazynu wynosi 19,99zł.


Klocki (jak widać) z serii Technic są zupełnie inne niż te, które znamy jako klasyczne. Mają w sobie dziurki, pręty. Nie jestem wielką fanką tej serii i rzadko sięgam by ułożyć coś technicznego. Tą serią zajmuje się w 95 procentach mąż.

Wyjątkowo jednak postarałam się złożyć ten gazetkowy model, by troszkę przeprosić się z technic'owymi klockami.


Model nie jest zły, jednak większe konstrukcje wywołują większe woow. Podoba się mi kolorystyka a także te śmigła, które są wprowadzone w ruch za pomocą pokrętła.


W magazynie specjalnym XXL nie mamy podanego kolejnego terminu, ani nawet nie zamieszczono informacji o tym, czy jeszcze kiedyś pojawi się seria Technic w tejże formie.
Na dzień dzisiejszy pozostają nam w ofercie modele, które na bieżąco produkuje firma Lego. Kilka tych modeli znajduje się w naszym magicznym pokoju więc, po maratonie gazetkowym na pewno one się ukarzą.

Do jutra Kochani.

Dzień, póki świt, zaczniemy od gazetki z minifigurką Człowieka - pająka. Przebrniemy przez Star Wars oraz Park Jurajski by dokończyć serię Explorer. Na końcu zapoznamy się z Lego Prasówką z serii City - tu będzie bardzo, bardzo dużo numerów i ciekawych dodatków.

8 komentarzy:

  1. Mój syn lubi LEGO technik, ale jednak większe zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudek też mamy większe zestawy. Na pewno z czasem i one się tu pojawią :)
      To akurat gazetka kupiona z ciekawości.

      Usuń
  2. Pozdrawiam w Dniu Puzzli:))
    Tak mówili dzisiaj w radio. Wiedziałaś o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ismenko, nie widziałam :(
      No i ... niedawno dopiero z pracy wróciłam więc nawet nie wiem co się w swiecie dzieje :D

      Usuń
    2. Ale już wiesz:))))
      A dziś wpadłam do Ciebie, aby powiedzieć:
      Właśnie są moje wirtualne urodziny
      Ktoś wpadnie, napisze coś
      Ale zanim wielki hałas zrobi świat
      Tak zwyczajnie ze mną bądź
      Pozdrawiam nadzieją na udane spotkanie

      Usuń
  3. Kiedy mój syn był w wieku dziecięcym bardzo lubił klocki lego, teraz kupuje je swojemu chrześniakowi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tricolori, miło czytać. My też kupujemy Lego z serii Duplo chrześniakowi a reszta wpada w nasze ręce :D

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: