środa, 1 grudnia 2021

Lego 43110 - Folk Fairy BeatBox - Lego Vidiyo

Seria: Lego VIDIYO

Liczba elementów: 89

Rok wydania: 2021

Cena katalogowa: 89,99zł

Grupa wiekowa: 7+

Minifigurka: 1

Cześć 😃!
Ostatni post z serii. Cieszycie się?
Mamy pierwszy dzień grudnia. Intensywny czas w pracy. Mikołaj tuż tuż, święta tup tup.
Puzzle i klocki, dobra książka czy gra zawsze jest dobrym prezentem. Jeśli ktoś ma pasje to łatwo wstrzelić możemy się w coś co lubi druga osoba.


Mamy różne plany na prezenty, nie zapominając o chrześniaku, rodzicach, Coli. Szykujcie się na kolejne dawki 😀.
Figurka , którą tutaj dostaniemy wygląda pięknie:

Figurka wróżki jest w top2 tuż zaraz po pięknej syrence w rożku waflowym. Może temu je lubię, bo obie są delikatne, uśmiechnięte oraz mają dziewczęce kolory. Te skrzypeczki robią dobrą robotę.

Dzisiaj szczerze napiszę, że za serią średnio przepadałam z początku i patrzyłam z dystansem. Jednak akcesoria, kolory oraz klocki z nadrukami bardzo mnie do siebie przekonały. Chyba skuszę się na coś z tych większych zestawów. Idą w końcu święta (hihihihi).
A jakie Wy macie pomysł na święta do najbliższych?

16 komentarzy:

  1. Sporo tych nowych zdobyczy macie. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, to nasza pasja. Na dniach pojawi się dwa posty, które zostaną podzielone na klocki i puzzle - czyli co pod choinką :D

      Usuń
  2. Super figurka 😊 Ja na święta dla rodziny będę robić stroiki, mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woow pieknie!
      Stroik dostałam od moich dziewczyn z pracy. To było miłe.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczam. Jedna z najlepszych figurek z tej serii.

      Usuń
  4. Faktycznie piękna ta figurka :) I te skrzypce! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a co z Lego 43108? :)))
    Pozdrawiam nadzieją na słońce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ismenko.
      Jesteś niesamowita, że zauważyłaś brak tego numeru.
      Ten numer jest zarezerwowany dla MIXa figurek z drugiej serii. Już się pojawiły te figurki, ale do nas na razie jeszcze nie dotarły. Musimy nadrobić.

      Usuń
  6. Lego to dla moich dziewczyn najlepszy prezent ever 😁!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać. Zbierają dziewczyny Friends?, czy inne serie?

      Usuń
  7. Droga Edytko!
    Wysyłam do Ciebie najlepsze i najpiękniejsze życzenia świąteczne... niech każda chwila radością Cię otula, i niech cudowną magią kołysze Twoje serce... a gwiazda betlejemska, która o zmierzchu zabłyśnie, niech każdego dnia przynosi Ci dużo zdrowia i szczęścia. Życzę Tobie i Twoim Bliskim wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo z serduszka dziękujemy za tak cieple życzenia.
      Dla Was też wszystkiego na najlepsze - a przede wszystkim zdrówka :)

      Usuń
  8. Lego - zawsze marzyłam o nowych zestawach w dzieciństwie. :) Jednak wtedy ciężko było dostać cokolwiek, a teraz jest taki ogromny wybór zestawów, że głowa mała. Na szczęście mam w rodzinie dzieci, które mają zajawkę na Lego i mogę sobie nadrobić braki z dzieciństwa. Chociaż myślę, żeby zaopatrzyć się też w jakieś bardziej dorosłe zestawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klocki nie mają ograniczeń wiekowych. :) Dzisiaj bawiliśmy się u mojego chrześniaka Lego Duplo więc :) - ogranicza nas tylko wyobraźnia.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: