czwartek, 11 listopada 2021

#343 Albus Dumbledore - Trefl 300 elementów

 ALBUS DUMBLEDORE


Firma: TREFL

Seria: Home Gallery

Ilość elementów: 300

Rozmiar: 16 x 48 cm

Numer katalogowy: 23010

Cześć 🧩!

Znów uniwersum Pottera 😍🥴?! Ano, tak, bo troszkę mamy tych pudełeczek 😍.
Październik bardzo wymęczył mnie w pracy, za to w listopadzie mam szansę troszkę odetchnąć. W tym tygodniu aż 3 dni laby owocuje. Ułożyłam aż trzy puzzlowe obrazki. Dzisiaj pierwszy z nich i ALBUS DUMBLEDORE!
Układałam go ostatniego, ale że jest pierwszy ze względu na numer katalogowy, to właśnie dzisiaj go pokażę.
Puzzle złożone z 300 elementów są na niecałą godzinę, do tak zwanej 'porannej herbaty'. Fanów uniwersum dziwi jedno - dlaczego do Albusa są przypisane zielone kolory? Mi poza tym, że w miarę kolorystycznie obrazek pasuje, to nic więcej mi do głowy nie przychodzi🥴.

Ps. Nie zapomnijcie o naszej puzzlowej zabawie. Do zgarnięcia są puzzle dla fanów z uniwersum Pottera. Baner do zabawy znajdziecie na blogu po lewej jego stronie.

12 komentarzy:

  1. Puzzle z postaciami z Harrego Pottera mam już na oku od jakiegoś czasu. Mam nadzieję, że kiedyś w końcu się w nie zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalio miło czytać. Jest dużo wspaniałych wzorów z uniwersum Pottera.

      Usuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Super! Puzzle wyglądają rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam witam.
      Jeszcze nie jeden wzór pojawi się na blogu.

      Usuń
  3. Wow piękny jest ten obrazek ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widzę nadal temat Harrego Pottera. Ale warto to kontynuować
    Ja zrobiłam sobie przerwę w lekturze
    Pozdrawiam ciepło życząc spaceru pod rękę z kolorową Panią Jesienią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismenko, tak to jakoś z tymi puzzlami ostatnio wychodzi. Dużo układam z uniwersum Pottera.
      Sporo jeszcze obrazów zostało, ale myślę, że pojawi się też coś na dniach innego.
      Serdeczności.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: