wtorek, 24 listopada 2020

#3 Peepa

 PEPPA

Peppa w innych językach zwana też jest jako Fantasma. Słodki i szalony duszek zamieszkujący lawę. Kolejna ciekawa postać z saszetek serii 1 Lego Super Mario (numer katalogowy: 71361).


Duszek ma szalony uśmiech i jest koloru białego. Kod kreskowy znajduje się z tyły głowy. Odstające uszka i ruiny jakiejś budowli - dodają uroku całej konstrukcji. Nie mogło go zabraknąć w naszej kolekcji. Co więcej, trafiły się nam aż dwie sztuki.
Cieszymy się, że mamy więcej niż jedną postać, ponieważ przyda się nam podczas budowy i rozbudowy związanej z wioską Mario.

3 komentarze:

  1. Tak Pan Wojtek ma 94 lata i sam chodzi po zakupy. Mój Wujek kolega Pana Wojtka zmarł niedawno mając 94 lata. Pozdrowienia żoliborskie.

    Pamiętam jak ja mojemu synowi kupowałem klocki Lego :) Syn ma teraz 26 lat. Super zabawa.Ocywiście nie wiedziałem co znaczy Peppa. Teraz wiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vojtku my stare konie po 30stce a bawimy się nadal klockami (i nie tylko).

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: