piątek, 27 września 2019

Koktajl z malin i banana.

Już raz przygotowywaliśmy wspólny koktajl. Dziś z troszkę innych składników:

Koktajl z malin i banana:



Składniki:
➡️ maliny;
➡️ banan;
➡️ mleko;
➡️ maślanka;
➡️ cukier.


Wykonanie:
➡️ Do garnuszka dajemy maliny i pokrojony drobniej banan. 
➡️ Dodajemy troszkę cukru.

➡️ I wszystko ładnie miksujemy.

➡️ Dodajemy mleka i maślanki i znów miksujemy.
SMACZNEGO!


Koktajl z malin oraz banana jak dla nas jest bardzo łagodny.

**************** ************** ***************

Za wszystkie komentarze i odwiedziny
pod ostatnim postem
WSZYSTKIM WAM BARDZO DZIĘKUJEMY!!

82 komentarze:

  1. ..lubię koktajle, często je robię z przeróżnych owoców.. przyrządzam je podobnie np. z jogurtami naturalnymi, mlekiem, jedynie staram się ograniczać cukier, więc go nie dodaję ;)

    - pozdrawiam bardzo serdecznie i ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnSa - naucz nas ograniczać cukier, bo my takie "słodkie pieczki" jesteśmy hihihi.

      Usuń
  2. Na pewno jeszcze dziś zrobię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Banany wolę naturalne, podobnie jagody, maliny mogą być we wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię koktajle ten wygląda smacznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno jest pyszny:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Maliny czekają w zamrażarce :) W zimie zrobimy taki koktajl :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zamroziliśmy kilka woreczków na zimę. Smacznego!

      Usuń
  7. Też dziś będę miała koktajl, bardzo je lubię. Na ten tu przedstawiony tez zrobiłaś mi smaku. hihih I to bardzo. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszny coctail. Pozdrawiam serdecznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie by wystarczyły same maliny z kefirem i odrobina cukru. Albo tylko maliny i banan zmiksowane? Mleko słodkie, nawet z maślanką powoduje, że koktajl jest nieco mdły. A jak by tak samą maślankę (ale świeżutką, nie za kwaśną)? A może ten koktajl własnie ma być taki bardzo łagodny? Wygląda smakowicie., wypiłabym go z chęcią:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszedł bardzo łagodny i najbardziej taki przypadł nam do gustu. Uściski.

      Usuń
  10. Mniam! Choć ja zostawiłabym same owocki, nie jestem wielką fanką mleka ani maślanki ;). Banany mam, chyba rozejrzę się za malinami, bo narobiliście mi smaka, a takiej kombinacji jeszcze nie wypróbowałam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam, mniam. Maliny to moje ulubione owoce.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam i maliny i banana. Ja dodaję jeszcze białko konopne i mam ekstra sycące śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Malin i jeżyn u mnie dostatek więc trzeba będzie banana kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam koktajle.
    Znakomity!
    Maliny mogę jeśc codziennie.
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My również. A w ogórku mamy dość sporo krzaczków - swoje to swoje.

      Usuń
  15. Wszystkie owocowe koktajle uwielbiam.
    A ten z malin i banana jest chyba najlepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. I właśnie od takiego koktajlu lubię zaczynać dzień, miks różnych owoców, na jaki w danym momencie mam chęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja matka robiła koktajle, szczególnie w lecie, bo wychłodzone smakowały jak lody. Nie nabrałam jednak nawyku ich robienia, nie pijam ani ja ani młodzi. Owoce wolę zjadać naturalne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczności. Dziękujemy za komentarz i miło znów Ciebie widzieć Iwonko.

      Usuń
  18. Lubię lubię takie koktajle lubię bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Własne koktajle są najlepsze!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie owocowe koktaile, są smaczne i zdrowe. Warto wypijać szklankę dziennie

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie najbardziej sprawdzają się jagodowe i truskawkowe wersje, z odrobiną kawy rozpuszczalnej, tak na uwypuklenie smaku. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie koktajle! Też robiłam takie podczas wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Smakowicie wygląda i pewnie tak samo smakuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Często robię takie owocowe koktajle.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygląda świetnie 😀
    Może się kiedyś skuszę,choć przyznam że nigdy nie robiłam koktajlow
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  26. Proste a bardzo smaczne :) malinki i banan to doskonałe połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Mój Eryk je uwielbia (koktajle) ja ich nie piję ze względu na jogurt, kefir.
    Uwielbiam natomiast same owoce.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mniaaam... bardzo lubię takie koktajle!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam koktajle! Z banana i malin też :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Smakowicie wygląda, inne lata robiłam koktajle ale jakoś w tym roku maliny jedliśmy od tak ,do telewizji jako przekąske.Mam trochę zamrożonych malin i te zapewne będą spozytkowane jako koktajl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulko, my też zamroziliśmy. Cała półka utonęła w malinach.

      Usuń
  31. Zawsze na uczelnie takie biorę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Robiłam z truskawkami i bananem, też dobry. Dziś pada, przydałby się taki rozgrzewający... Może z imbirem?
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda smakowicie! Ja nie dodaję maślanki, bo nie mogę, ale robię z mlekiem, czasem z odrobiną soku tylko. Ważne, żeby było zdrowo:)
    Smacznego:))))

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej. lubię z truskawek i jogurtu greckiego i taki robię często latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Właśnie często czytamy o koktajlu na bazie jogurtu greckiego czy ogólnie jogurtu.

      Usuń
  35. Połączenie maślanki, kefiru z owocami, to dla mnie rewolucja żołądkowa, niestety🤷
    Ale koktajl wskazany dla osób, którym nie szkodzi, a pomaga 🍌🥤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morgano dokładnie. Marco też ma często rewolucje i lepiej nie mieszać za bardzo. Niemniej koktajle mu nie szkodzą.

      Usuń
  36. Smaczny, zdrowy 🍌🥤
    Ale dla mojego żołądka nieskażony, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa i tak. Morgano, to lepiej nie próbuj w tym wykonaniu.

      Usuń
  37. Uwielbiam koktajle, więc myślę, ze ten by mi smakował.

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj już październikowo
    Dziękuję za wizytę po dłuższej przerwie.
    Banany i maliny, to coś co lubię, Na pewno spróbuję.
    Pozdrawiam wszystkimi kolorami października

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismenko dziekujemy za wizyte i ciepły komentarz.
      Serdeczności dla Ciebie.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: