piątek, 6 września 2019

Gra. Angry Birds Friends.

Dawno nic nie było z przeglądu gier, w które od czasu do czasu sobie pogrywamy. Dziś chcemy przedstawić Wam grę, którą znamy prawie wszyscy. Piszemy, że prawie - dlatego, że na pewno znajdą się osoby, które pierwszy raz słyszą o:


ANGRY BIRDS FRIENDS


Gra została wydana w roku 2012. Producentem gry jest: Rovio Entertainment. W "ptaszki" - tak potocznie nazywamy tą grę, gramy przez facebooka. W grę możemy grać rywalizując z przyjaciółmi - i nie tylko (PLAY) lub indywidualnie (STORY) - chociaż i tu mamy możliwość podglądu, na którym miejscu jest nasz znajomy:


Tak prezentują się poszczególne plansze (PLAY), które są zmieniane co kilka dni. Przeważnie po lewej stronie mamy ptaszki, które będą atakować zielone świnki. Aby zdobyć nagrodę pieniężną oraz zakończyć poziom musimy zniszczyć wszystkie zielone świnki.


 Jeśli nam się to nie uda, możemy kupić specjalnego ptaszka lub bombę albo nawet poruszać całą ziemią (popatrz na panel na górze, po lewej):

Dodatkowo codziennie możemy zakręcić kołem i wylosować jedną z nagród:

Różne plansze w zakładce STORY:






Nie wiemy jak Wam, ale nam  ta gra troszkę przypomina grę z naszych szkolnych lat: WORMS. Pamiętacie te gąsieniczki?? 

➡️ Czy znacie grę: Angry Birds Friends?
➡️ Graliście może w "ptaszki"?

*********** ************** ************* ************
Za wszystkie komentarze i odwiedziny
pod ostatnim postem :
BARDZO WAM DZIĘKUJEMY ❤️

Ps. Przypominamy, że kolejny post wlatuje już 10.09. - we wtorek. Będzie troszkę uroczysty ( 🎂 ).

90 komentarzy:

  1. Nie gram wcale zatem, to nie moja "bajka".
    Pozdrawiam serdecznie na udany i ☀️ weekend 🙋❤️🌻

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Morgana, ja też nie gram w gry. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja wcale nie znam się na tych nowych grach nawet na The Sims, nigdy nie mogłam tych ludzików opanować;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiemy :) Jeśli o The Sims chodzi to jedynie chętnie budowałam domki i nic więcej :D

      Usuń
  4. Nie wiedziałam że w tą grę można pograć też off-line 😀
    Myślałam że jest dostępna tylko na FB
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś grałam w różne gry, ale teraz nie ma do tego głowy, relaksuję się przy robótkach...ewentualnie rodzinnie przy planszówkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właściwie nie gram w żadne gry:)))Pozdrawiam serdecznie i miłego grania życzę:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu :) to tak gramy raz na jakiś czas :D

      Usuń
  7. Nie gram ,jedynie od czasu do czasu w kolorowe kulki soliter, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam te gry z mojej świetlicowej pracy, ale ja w nich nie gustuję:))
    Pewnie nie ten rocznik, bo bardziej wychowany na planszówkach, które na szczęście wracają do łask:)
    Pozdrawiam weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie grałam, nie moje czasy;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W "Ptaszki" nie grałam, ale to dlatego, że granie na konsoli zżera mi za dużo czasu :). Pozdrawiam wszystkich graczy :D!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe jest to, że ta w miarę prosta gierka zyskała na takie popularności. Był nawet film animowany, są zabawki, każdy słyszał o złych ptaszkach ;p. Faktycznie przypominają wormsy, w robaczki kiedyś się grywało. Teraz jakoś do żadnych gierek mnie nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nas tak od czasu do czasu pociągnie w jakąś gierkę.

      Usuń
  12. Nie znam tej gry, bo ja z tych niegrających.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. ..mam swoje ulubione gry, lecz grywam sporadycznie.. nie znam 'Angry Birds Friends'..

    - pozdrawiam serdecznie i ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy w to nie grałam:)
    https://okularnicawkapciach.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Edi, dziś są Twoje Urodzinki�� musimy się spotkać Psiapsiółko ������

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, chociaż nie wiem z kim piszę :D

      Usuń
    2. :-))) Internet to jest jednak fajna rzecz,
      ale chyba już się zgłosiła do Ciebie :-)

      Usuń
    3. No właśnie nie Krysiu, nie mam pojęcia o kogo chodzi :D hahahaha

      Usuń
  16. Faktycznie przypomina Wormsy, uwielbiałam w nie grać!

    OdpowiedzUsuń
  17. może to wstyd, ale nigdy w to nie grałem, chociaż marnuję czas na grach...

    OdpowiedzUsuń
  18. Na szczęście takie rozrywki są mi obce

    OdpowiedzUsuń
  19. Grałam w to raz czy dwa jak się pojawiła gra, ale na dłużej mnie nie przyciągnęła. W sumie żadna inna mnie też nie przyciągnęła, szkoda mi czasu na gry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam jak na jakimś wyjeździe graliśmy w to z kolegą :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też Angry Birds nigdy nie pociągało.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Gramy z mężem w remika, gramy w chińczyka i w domino. Te nowsze gry jakoś mnie nie kuszą choć kiedyś lubiłam Mario Bros.....czy tak jakoś. Miłej zabawy życzę i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mario też świetna gra. Uwielbiamy!! Pozdrowienia dla męża.

      Usuń
  23. Pamietam,że kiedyś brałam w Mario, albo taka grę na FB o tworzeniu pol uprawnych ;D od tamtego czasu z niczego już nie korzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam grę, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wprawdzie nie grywamy w tego typu gry, ale za to mój synek bardzo lubi pluszaki Angry Birds i namawia nas, żebyśmy wybrali się na najnowszą bajkę do kina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie. My też się wybieramy :) I część już oglądaliśmy.

      Usuń
  26. Kultowa gra, zresztą do dzisiaj wiele produktów korzysta z tej gry

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja jestem w grupie osób nieznających tej gry, ale nic dziwnego bo gry specjalnie mnie nie kręcą.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza gra jaka zainstalowałem po zakupie tabletu, to był szal, wszyscy w autobusach grali 😂

    OdpowiedzUsuń
  29. Gra wygląda bardzo ciekawie. Jestem pewna, że mój mały syn by się w niej ,,zatracił" 😀
    Dobrze, że limitujemy Mu czas spędzony przed komputerem czy innymi elektrycznymi przedmiotami.

    OdpowiedzUsuń
  30. Grałam trochę w angy burda, ale jak dla mnie za dużo reklam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawie to wygląda, sam również gram w grę związaną z rozgniewanymi ptakami, ale jest to karcianka, która nazywa się Gobbit - naprawdę polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tej gry, ale to pewnie kwestia co kto lubi :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gry na facebooku to zdecydowanie nie dla mnie, ani dla moich maluchów, wolimy ptaszki na żywo - w formie zabawnych książeczek 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie. A do kina się wybieracie na 2 część "ptaszków"?

      Usuń
  34. Gry z ptaszorami chyba mi się nigdy nie znudzą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie!! aaa i film leci 2 część <3 20go premiera w Polsce.

      Usuń
  35. Słyszałam o tej grze ale nigdy w nią nie grałam. Za to moja siostra miała kiedyś 'ptaszkowy czas' ale już jej przeszło:-)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Witaj Amasja, my też mamy czasem czas na ptaszki, czasem nam przechodzi a czasem mamy ochotę na jakąś gierkę :)

      Usuń
  36. grę znam, ale nie gram. Nie że w tę akurat, ale w ogóle nie gram na komputerze. Co innego planszówki. Planszówki lubię 💚

    OdpowiedzUsuń
  37. Taka była chyba też bajka? Za komputerowymi grami nie przepadam, natomiast tak samo jak Dawka, planszówkiuwielbiam i do nich nie trzeba mnie namawiać. 🙂 Jeśli pojawiłaby się taka, z bohaterami Angry Birds, niewykluczone, że bym w nie zagrała. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Na pewno są gry planszowe z "ptaszkami" :) a bajka jest i 20go 2 część leci.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: