niedziela, 23 czerwca 2019

Pokój gier - FARMERAMA

Dawnoo dawnoo temu, bo 05 października 2009 roku w sieci pojawiła się gra:
FARMERAMA  -  gra strategiczna.
Jej producentem i wydawcą jest: Bigpoint.


Początki są bardzo proste. Przez samouczek przeprowadzi nas Józek Łopatka. Pokaże nam on w jaki sposób możemy zasiać pole, jak zebrać plony oraz jak opiekować się zwierzętami. W końcu na farmie mamy nie tylko rośliny, ale drzewa i ciekawe zwierzęta. Kury, króliki, borsuki, konie i wiele innych ciekawych żyjątek.
 A więc do dzieła. Zbieramy pszenicę ⬆️.
 Józek pokazuje nam, że warto wchodzić do Spółdzielni i wykonywać różne zadania ⬆️
 Jednym kliknięciem wykonujemy zadanie i odbieramy nagrody ❤️.
 Dostajemy i punkty i sianogrosze oraz inne nagrody ❤️.
 Podczas wykonywanych zadań udało się nam wbić kolejny 2 poziom. Możemy zobaczyć jakie zwierzęta, rośliny lub drzewa zostają odblokowane. Co możemy zakupić.
Kiedy zakończymy samouczek, Józek znika i już sami możemy poruszać się po okolicy poznając kolejne plansze.
Poniżej widzimy całą mapę. Niektóre miejsca są możliwe do odblokowania w momencie, gdy wejdziemy na dany poziom w grze:
Wracam do głównej działeczki i zakładam nowe pola a także dodaję jeszcze jedną zagrodę dla kurek:
 Zasiane pola ładnie się prezentują. Jest kolorowo na naszej farmie:
 Mój farmerski świat ⬆️⬇️.
Od czasu do czasu pojawia się event (rozgrywka) w krainie pełni księżyca. Siejemy wtedy upiorne i mroczne rośliny a nasze zwierzęta, jak to przy pełni księżyca - stają się troszkę inne:
 Kraina pełni księżyca.
Jakoś tak mrocznie się zrobiło 🎃.

Kiedyś bardzo dużo i długo grałam w tą grę. Wciągnęła mnie. Pamiętam, że wszystko co potrzebowałam do konkretnej misji wpisywałam do swojego zeszytu. Wpisywałam każde zdobyte drzewo, zagrodę dla zwierząt. Miałam chyba już z 80 poziom. Po latach jednak się mi troszkę gra znudziła. Dziś widzę, że powstało dużo nowości i ciekawostek. Zostało dodane zwierzęta, nowe drzewa a także miejsca. Nawet melodia w tle się zmieniła.
Coś tam rośnie na mrocznej planszy 🎃.
Plusy gry:
+ Ładna grafika.
+ Dużo nowych plansz.
+ Rozbudowane panele ze zwierzętami, roślinami i drzewami.
+ Ciekawe misje i nie zawsze szybkie oraz proste zadania.
+ Jeśli nie gramy zbyt często, rośliny nie więdną (co działo się kiedyś).
+ Spokojna muzyka i odgłosy zwierząt oraz natury w tle (można włączyć i wyłączyć).
+ Można grać w grę ze znajomymi.

Koło nagród.

Minusy gry:
— Gra nie ma końca (chyba że sami zakończymy grę).
— Im wyższe poziomy tym dłużej rosną nowe rośliny.
— Nowi gracze potrzebują troszkę czasu aby zorientować się w całości gry. Czasem idzie się pogubić.

Centrum. Miasteczko z targiem. Tu zrobimy zakupy, a także sprzedamy swoje produkty.

Nasza ocena gry:
🎮🎮🎮🎮/🎮🎮🎮🎮🎮

➡️ Czy pamiętacie tą grę?
➡️ Czy graliście w nią kiedyś? - a może jeszcze dziś ktoś z Was chętnie gra w FARMERAMĘ?
➡️ Czekamy na Wasze odpowiedzi pod postem ⬇️⬇️

ps. Link do strony znajdziecie klikając: FARMERAMA.
Mnie znajdziecie w grze pod nickiem: Edi.sikora .

62 komentarze:

  1. Jeśli gra nie ma końca to dla młodych ludzi tylko plus:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale jak jest za długa to też człowiek się po czasie nudzi :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Super, jak jakiś sąsiad mi odpadnie to wyślę zaproszenie.

      Usuń
  3. Nie znam i nigdy w nią nie grałam ale mam znajomych, którzy to robią od dość dawna. Sama wolę grę zwaną 'życiem';-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amasja, może coś więcej napiszesz =- nie słyszeliśmy o niej jeszcze (chyba).

      Usuń
  4. Grałam kiedyś w farmę, ogródek i kapihospital. Zdałam sobie sprawę, że to zabijanie czasu i nie potrzebuję tego typu rozrywki. Preferuję jednak rzeczywistość, za dużo siedziałam przez to w internecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zgadzam się z Tobą. Mimo to od czasu do czasu lubimy sobie w coś zagrać :) uściski.

      Usuń
  5. Nie znam tej gry, ale kiedyś chętnie spędzałam czas przy Simsach, grach z serii Tycoon oraz "Syberii" 1 i 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to były cudne gry. a Tycoony - czasem gramy w niektóre jeszcze - głównie w zimowe wieczory.

      Usuń
  6. Ja to kompletnie jestem na bakier jeżeli chodzi o gry, czasami grałam jedynie w zręcznościówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zręcznościówki są wspaniałe :)

      Usuń
    2. No tak, bez wątpienia, ale strasznie wciągają:)

      Usuń
    3. Dokładnie. Wszystko dla ludzi ale z umiarem. :)

      Usuń
    4. ...no chyba, że ktoś odgania Cię od grania bo jesteś człowieku jednak wciągnięty:)

      Usuń
  7. Wygląda tak samo jak farma z facebooka, bardzo popularna z 10 lat temu, chyba Farmville się zwała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiła się mi o uszy ta gra, może jeszcze jest... sprawdzimy :D

      Usuń
  8. Nie znam tej gry, ale to w sumie nic dziwnego. Po prostu do tej pory nie grałam, trochę brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I czasem dobrze, bo niekiedy można się mocno wciągnąć :D

      Usuń
  9. O nie, nie patrzę bo się wciągnę. Jako, że nocki siedzę bezczynnie nad łóżeczkiem to często sięgam po takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, nie wciągamy w nią, tylko proponujemy że można troszkę poczuć się jak farmer - rolnik.

      Usuń
  10. O super! Ja bardzo lubię takie gry!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej gry :-)
    Bardzo fajna zabawa i taka rolnicza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Krysiu, dokładnie tak jest :) od czasu do czasu fajnie zostać takim farmerem - rolnikiem :D

      Usuń
  12. Też w to kiedyś grałam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze zaglądnę... chociaż pewnie już nie mam tam żadnej roślinki. :P

      Usuń
    2. Zależy jak dawno nie grałaś. Obecnie jest lepiej, bo rośliny nie zamieniają się w chwasty :)

      Usuń
  13. grałam kiedyś w podobną grę i przyznam że znów bym zagrała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inga, zawsze możesz wrócić i coś pograć :) Serdeczności.

      Usuń
  14. Jak byłam młodsza to bardzo lubiłam tę grę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również, i chętnie grałam. Po latach wróciłam zobaczyć co tam ciekawego się dzieje i jak się gra zmieniła.

      Usuń
  15. Nie znam tej gry, ale też nigdy nie byłam fanką takich gier :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę boję się takich gier, bo łatwo się uzależniam... No i mam swój ogródek, w którym bawię się w farmera w reale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że masz taki ogródek i możesz być prawdziwym farmerem.

      Usuń
  17. Nigdy nie byłam fanką takich gier - dla mnie to po prostu strata jakże cennego czasu. Wolę chyba książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki też jak najbardziej na tak :) też je lubimy :)

      Usuń
  18. Śmieszna gierka, grałam w coś podobnego z dzieciakami z rodziny, ale nie online tylko w formie planszówki. Pozycja warta wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa musi być ta planszówka. Jeśli uda się Tobie przypomnieć nazwę tej gry, to proszę napisz.

      Usuń
  19. Dużo o niej słyszeliśmy ale sami nie mieliśmy okazji grać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś był na nią nie mały szał, dziś chyba już coraz mniej w nią gra.

      Usuń
  20. Fajnie, że przypomniałaś mi o tej grze. :-) Podam pomysł dalej, może moja siostra się skusi i zagra.

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś namiętnie grałam, ale mi się znudziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się znudziło, ale jakoś gram na nowo. znów wciągnęło :D

      Usuń
  22. musze założyć konto bo brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecamy, ale nic na siłę - czasem można się dobrze wkręcić :)

      Usuń
  23. podrzuce temat bratu, on czeto grywa

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, gra bez końca to musi być ekscytujące. Przyznaję, że obecnie wolę książkę niż gry. Jednak zapewne jest to świetny sposób na spędzenie czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, też lubimy książki :) Mimo to czasem pograć też warto i pobudzić w inną stronę wyobraźnię lub poćwiczyć koncentrację :)

      Usuń
  25. Jeszcze nie grałam w tę grę ale nie chce zaczynać, bo to uzależnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donna, potwierdzamy :D gry potrafią narobić nie małego bigosu w życiu.

      Usuń
  26. Pamiętam jak za czasów szkolnych grało się w farmera, miło wspominam tą grę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pamiętam takie gry z dzieciństwa, teraz brak mi czasu na takie przyjemności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anszpi też mało gramy, ale od czasu do czasu - dlaczego nie :D ?

      Usuń
  28. Jako dziecko zdarzało mi się grać na komputerze. Od lat już e nic nie grałam. Aż nabrałam ochoty

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: