środa, 28 lutego 2024

Klockowe zakupy w Media Expert

 ZAKUPY DLA FANÓW SERII LEGO CREATOR 3W1

CZEŚĆ!

Pewnie już myśleliście, że w tym miesiącu obejdzie się bez zakupów 😆. Pudło 😄😄! W poniedziałek dojechało zamówienie z Media Expert z moją ulubioną serią czyli CREATOR 3W1.

Jak możecie zauważyć są tutaj tylko 4 różne zestawy i każdy z nich jest kupiony w 3 sztukach. Wszystko to dlatego iż z każdego jednego zestawu możemy stworzyć trzy różne konstrukcje np. papuga, ryba i żaba. Niestety aby wszystkie trzy zwierzątka mogły równocześnie zdobić naszą klockową półkę potrzebujemy aż trzech pudełek, nie jednego. Z jednego pudełka możemy stworzyć jedno zwierzątko a później je przebudować, jak się znudzi.
Zwierzątko, które jest na głównym tle jest zbudowane z największej ilości klocków (prawie ze wszystkich), z kolei alternatywne konstrukcje są mniejsze, a po ich zbudowaniu zostaje dużo klocków zapasowych, które możemy użyć do naszych budowli.
Jak widać seria ma plusy (+), ale ma też minus (-), bo musimy po trzykroć zapłacić za zestaw aby mieć wszystkie konstrukcje na raz w zasięgu wzroku. (Chyba dobrze opisałam tą serię - w razie pytań i nieścisłości - dajcie znać w komentarzu pod postem).

Lego CREATOR 3W1 31133 - Biały królik (258el.)
Zestaw pochodzi z roku 2023. Główną konstrukcją jest biały królik z marchewką i żółtym kwiatem. Pozostałe dwie alternatywne konstrukcje to: papuga kakadu i biała foka
Lego CREATOR 3W1 31136 - Egzotyczna papuga (253el.)
Zestaw pochodzi z roku 2023. Główną konstrukcją jest piękna papuga w niebiesko-żółtej barwie. Alternatywnie zbudować możemy niebieską rybę oraz żabkę.
Lego CREATOR 3W1 31140 - Magiczny jednorożec (145el.)
Zestaw z roku 2023. Główną konstrukcją jest jednorożec. Alternatywnie możemy zbudować jeszcze: konika morskiego oraz pawia w mini-wersji.
Lego CREATOR 3W1 31145 - Czerwony smok (149el.)
Zestaw tegoroczny (r.2024). Główną konstrukcją jest tytułowy czerwony smok. Przerobić możemy go na feniksa oraz czerwoną rybkę.
Który zestaw skradł Wasze serduszko?

Na koniec parę słów przy zakupach internetowych w Media Expert. Piszę to od strony klienta i fana serii Lego Creator 3w1. Platforma nie prowadzi zakupów hurtowych, dlatego chcąc dodać 3 ten sam zestaw wyskakuje nam komunikat następującej treści:

"Możesz dodać do koszyka maksymalnie 2 szt. produktu.
W przypadku zainteresowania się zakupami hurtowymi zapoznaj się z naszą ofertą skierowaną dla firm.".

Jak więc zgarnąć 3 opakowania serii, skoro nie jestem firmą, handlowcem ale zwykłym szarym lubisiem klocków? - To nic trudnego. Możemy zadzwonić na infolinię (tego akurat nie robiłam) lub skorzystać z formularza zamieszczonego na stronie głównej klikając w kontakt. Wybieramy "wypełnij formularz pomocy" a następnie temat. Z tego co kojarzę wybrałam temat: "Realizacja zamówienia i dostawa". Napisałam w kilku zdaniach, że jestem osobą prywatną i lubię tą serię i chciałabym w jednym zamówieniu mieć wszystkie pudełka, bez rozbijania na kilka zamówień i czy jest szansa na zrealizowanie takiego zamówienia dla takiego szaraka jak ja 😅😁.
Nie było z tym problemu. Podałam linki do moich chciejstw oraz dane do płatności i wysyłki. Pani Justynie K.z Działu Obsługi Klienta, z którą pisałam i przeprowadziła mnie przez cały proces, bardzo dziękuję 😁.

Ps. Trzy śliczne zestawy z serii na półce w hobby-roomie. Czas powoli serię na blogu uzupełnić.

8 komentarzy:

  1. Figurki są świetne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają tą moc. Uwielbiam te zestawy, które są ze zwierzątkami.

      Usuń
  2. Rewelacyjne figurki :) Lego nie przestaje mnie zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Czasem są takie perełki, że nie można przejść obok nich obojętnie.

      Usuń
  3. Ta papuga jest rewelacyjna! Prawie jak żywa,a nie krzyczy 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Jest jeszcze jeden zestaw - wygląda identycznie. Różnica tkwi w kolorystyce. Z jednej strony myślimy o zakupie tej drugiej papugi z drugiej, kolorystyka nie siadła :D

      Usuń
  4. Jednorożec skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne figurki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: