środa, 24 stycznia 2024

Klocki na sztuki z Lego Store

 2 KARTONOWE PUDEŁKA KLOCKÓW

CZEŚĆ!

Czasem kupujemy nie tylko klocki w postaci zestawów, które możemy złożyć. Co jakiś czas zabieramy się za zakup klocków na sztuki. Klocki te przeznaczone są głównie do budowania własnych konstrukcji, a tak na marginesie - zbieramy je do troszkę większego projektu.
Jednym ze sposobów zdobycia klocków na sztuki jest wizyta w oficjalnym sklepie Lego i udanie się do ścianki zwanej Pick a Brick (PaB) - czyli czyli wybieraj klocki i buduj swoje konstrukcje. Niestety spory kawałek dzieli nas do najbliższego firmowego sklepu od Lego a trzeba powoli gromadzić odpowiedni ilości klocków.
Oddzielające nad kilometry nie są jednak przeszkodą, by do akcji wkroczyli inni fani klocków mieszkający tuż obok LS. Dziękuję Adrianowi znanego w klockowym święcie jako: SCOREUP (ps. link do Jego social media podrzucę na koniec wpisu - zachęcam do zaglądnięcia na kanały).
Przesłałam zdjęcie Adrianowi z informacją jakie klocki są przeze mnie poszukiwane i w jakich kolorach. Na drugi dzień klocki pięknie zapakowane ruszyły w kierunku domu 😀. I szczerze, zbierałam szczękę z podłogi jak otworzyłam pudełka. Kochani 😍!!, tyle kloca to się nie spodziewałam i nie spodziewałam się, że chłopak spędzi troszkę czasu w LS i cegiełki ze sobą połączy w wielką cegłę, przy tym uzupełni innymi klockami -- każde miejsce w pudełku wypełnione na maxa 😍😍(ps. Kasi też dziękuję, że Jemu w tym pomagała😎 - kolejna świetna osoba).
Bardzo szkoda mi było rozbijać te klocki tak ładnie ułożone, ale będą z czasem nam potrzebne do budowy własnego projektu. Kiedy zaczęłam je sztukować, zaczynało mi brakować miejsca na stole. Zresztą zobaczycie poniżej, że wrzucanie klocków luzem do pudełka nie jest korzystne. Ledwo mieszczą się w jednym pudełku klocki zielone lub niebieskie, a gdzie reszta 😅?
Mając do dyspozycji kupienie klocków na sztuki, zdecydowanie na podium wysuwa się ścianka PaB o ile zastosujemy taktykę łączenia kloców w jeden wielki kloc. Wiadomo, ze są też inne mniej kształtne elementy i trzeba pokombinować z układem, ale jak widać warto.

Poniżej linki do social mediów Scoreup, na które jeszcze raz bardzo Was zapraszamy! oraz profil do Kasi na Instagram.
👉 Scoreup na YouTube 👉zobacz tutaj👈
👉 Scoreup_yt na Instagramie 👉zobacz tutaj👈
👉 Kejtuss na Instragramie 👉zobacz tutaj👈

AAAA!! - Jeszcze jedno, bo zapomniałam. W paczce był też najnowszy katalog z Lego na pierwszą połowę roku 2024.

4 komentarze:

  1. Jestem ogromnie ciekawa waszego projektu, powodzenia w konstruowaniu ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że jesteście wielkimi pasjonatami Lego...miłego budowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ilość klocków, jakie do Ciebie dotarły robi wrażenie. Powodzenia w tworzeniu własnego projektu z Lego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło przeczytać że ktoś zrobił Wam taką miła przysługę i kupił te klocki. Rewelacja! Aż serce rośnie.. serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: