poniedziałek, 18 lipca 2022

Gazetka Lego Jurassic World 05/2022

 RAPTOR + GNIAZDO DINOZAURA + KARTA LIMITOWANA

CZEŚĆ!

Uff, dotarliśmy z kolejną serią do końca. Numer 05/2022 jest numerem obecnym - aktualnym, który każdy może jeszcze zakupić w miejscach z prasą (o ile dane miejsce zamawia te gazetki).
Numer ten jest już droższy, ponieważ kosztuje 16,99zł. Mimo to zawiera w sobie dużo świetnych elementów.



Gniazdo dinozaura jest bardzo ciekawie wykonane. Mamy też kilka zielonych klocków oraz skorupki "rozbitych" czy bardziej pękniętych jaj.
W saszetce powinien znaleźć się jeszcze mały raptor w zielonym umarszczeniu. Niestety, moja saszetka nie była kompletna i brakowało małego słodkiego dinusia. Musiałam zakupić jeszcze jeden numer aby mieć 100% zawartości.

Mogłabym reklamować brak w Blue Ocean, ale szkoda mi na to czasu 😆. Aby mieć raptora, to sobie go w tej saszetce wymacałam tzn. sprawdziłam czy tam jest. Taki wielki odlew jest łatwo wyłonić.

Na ostatniej stronie, a dokładnie na okładce z jednej i drugiej strony mamy zawieszki do wycięcia. Świetna sprawa - bardzo się mi podobają z wyglądu oraz z napisami jakie na nich widnieją. Mamy aż 4 różne wzory do wyboru:


Numer kolejny jest zapowiedziany na 25 sierpnia a w nim: groźny raptor (nowe umarszczenie) z przyczepą transportową. Konstrukcja nie jest jakaś ekstra, ale raptor, czerwona kiełbaska oraz płotki - są zawsze bardzo fajnymi i ważnymi elementami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ludzi z pasją było tutaj aż: