sobota, 30 marca 2019

Ochaby i dom do góry nogami - DREAM PARK CZ.II

Dziś zabieramy Was na dość ciekawą atrakcję. Już od razu informujemy, że nie każdy da radę wejść do Domu Do Góry Nogami. Atrakcja znajduje się w Dream Parku w Ochabach.
Już tam byliśmy, pamiętacie post związany z parkiem miniatur?

Jeszcze nie mieliśmy okazji być w tak ciekawym obiekcie. Dom postawiony na dachu robi nie małe wrażenie. Do niego przyczepiony samochód oraz rower. Rower jest mały, jakoś go tam zamocowali. Ale ten samochód? 

Nim wejdziecie do domu, warto zapoznać się z instrukcją i informacją zamieszczoną przed wejściem:

Jak przeczytamy w pierwszych punktach, dowiadujemy się, że osoby które mają problem z równowagą a szczególnie z błędnikiem - lepiej nich nie wchodzą. Popieramy to w 100 procentach. Już przy pierwszych krokach w korytarzu zaczynają się szumy a umysł lekko świruje. Marco niestety, ale zrezygnował ze zwiedzania, ja zaś ruszyłam do przodu - mając nadzieję, że jakoś przeżyję 😀.

Gdy doszłam do końca korytarza, po prawej stronie wyłoniło się łóżko z zabawkami - pewnie miejsce dla dziecka:

Musiałam troszkę odczekać aż oczy i głowa się uspokoją i ruszyłam po schodach na pierwsze piętro. Hardcore!! Po zejściu ze schodów dziękowałam całemu światu, że są barierki. Wyglądnęłam przez okno i znów uspokoiłam zmysły...

A tak po kolei wyglądały:
➡️ KUCHNIA:

➡️ SALON:

➡️ WC i część ŁAZIENKI:

Nie wiemy jak jest z Wami, ale nam patrząc na te zdjęcia też w głowie leciutko szumi. Czy kiedyś jeszcze wejdę do Domu Do Góry Nogami? Jeśli znajdę taki w innym parku, to oczywiście! To jest niesamowite doświadczenie. Polecamy! A  raczej ja polecam 😊, tylko pamiętajcie!:

DOBRZE SIĘ ZASTANÓWCIE, CZY NIE MACIE ZDROWOTNYCH PRZECIWWSKAZAŃ ABY WEJŚĆ DO TEGO DOMU!! 

Nie chodzi o pieniążki, ale o Wasze zdrowie! A ono jest najważniejsze.
A we wtorek zapraszamy Was na kolejną atrakcję w parku. Czy się domyślacie co to może być?
ps. na jednym ze zdjęć jest podpowiedź, ale jest ona bardzo malutka i bardzooo daleko w tle.

90 komentarzy:

  1. Podobny dom jest w Szymbarku na Kaszubach, ale daleko nie weszłam, dostałam zawrotów głowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo chciałam napisać :). Też nie weszłabym do takiego domu. Mam uszkodzony błędnik, a po takiej dawce bodźców zwariowałby chyba do końca. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Jotko, na Kaszubach nas jeszcze nie było. Dziękujemy za informację.

      Usuń
    3. Karolinko dokładnie, lepiej nie ryzykować w takim wypadku.

      Usuń
  2. Ostrzeżenie przed wrażeń z błędnikiem bardzo mi się spodobało. :D Kapitalna sprawa, chciałabym kiedyś spróbować. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu polecamy, jesli będziesz miała możliwość.

      Usuń
    2. Jak będę miał okazję to też spróbuję,
      podoba mi się ten pomysł :-)

      Usuń
    3. Ooo to będzie ciekawe zjawisko. Czy kotki też tak samo będą reagowały w tym domku jak my - ludzie :)?

      Usuń
  3. Ciekawe fotki, dziękuję, bo do takiego domu raczej nie wejdę, właśnie ze względów zdrowotnych.
    Miałam okazję na Majorce i w Polsce też, ale zrezygnowałam...
    No cóż, nie wszystko dla wszystkich.
    Pozdrawiam Was wiosennie i weekendowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, chyba nie dałabym rady. Ale z drugiej strony wrażenie musi być niesamowite.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu to jest bardzo niesamowite wrażenie, ale na zdrówko trzeba uważać.

      Usuń
  5. suuuper Zawsze chciałam zwiedzić taki dom

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już wiem że tam nie wejdę:))ale Tobie gratuluję:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym tam wejść mimo ostrzeżeń. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne - byłam w podobnym :) po schodach na kolanach właziłam i to nie jedyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się. Też o mało bym nie wchodziła, ale jakoś się udało.

      Usuń
  9. Byłam w podobnym miejscu na wycieczce z dziećmi, rzeczywiście umysł nie potrafi sobie poradzić z otoczeniem do góry nogami i swego czasu nawet zastanawiałam się dlaczego? Czy to podświadomość nie może sobie poradzić z obrazem jaki dochodzi? Bo przecież ciało jest w pionie, tylko otoczenie inne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatek, też się nad tym zastanawiam, ale myślę, że podświadomość, umysł nie radzi sobie z takim układem.
      Uściski.

      Usuń
  10. Ta atrakcja niestety nie dla mnie. Mam poważne kłopoty z błędnikiem, stąpając po chodniku. Na głowie też nie umiem stanąć. Podziwiam odwagę i samozaparcie. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko to nie, lepiej nie wchodź do takiego miejsca. Zdrowie ważniejsze.

      Usuń
  11. Podobny domek jest w Zakopanem. Fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym zaryzykowała, z ciekawości co na to powie mój błędnik. Dziwny pomysł z domem do góry nogami, może chodzi własnie o takie wrażenia, że umysł nie może się pogodzic z tym co widzi/ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne miejsce. Ja słyszałam o takim domku w Zakopanem. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziekujemy za wiadomość i inspiracje. Serdeczności.

      Usuń
  14. Słyszałąm, że to są bardzo ciekawe miejsca, ale mi chyba by się w głowie zakręciło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, każdemu się kręci, tylko nie każdy to wytrzymuje.

      Usuń
  15. Byłam kiedyś w takim domu do góry nogami i bardzo podobały mi się doświadczenia jakie w nim doznałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam w Szymbarku i w Zakopanym w takim domu. Widzę, że coraz ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, tak wysypały się jak grzybki po deszczu. :) Dziękujemy za inspirację by zobaczyć te domy w innych miastach. Sama zaś widziałam taki w Łebie, wiele lat temu.

      Usuń
  17. Jest to coraz bardziej popularna atrakcja również w Polsce. Sama również byłam kilka razy w takich domach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu pięknie. A podzielisz się nami tymi miejscowościami, w których byłaś?

      Usuń
  18. Ciekawy pomysł z takim domem do góry nogami :) Świetna atrakcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo, nie zaprzeczamy, ale też nie jest ona dla każdego.

      Usuń
  19. Ciekawym doświadczeniem na pewno byłoby znaleźć się w takim domku :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super! Zawsze chciałam odwiedzić takie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam już kiedyś o tym domu. Podobno szok niesamowity, po spacerku w środku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. To musiałby być mindfuck dla mojego błędnika :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie wyzwania i często z nich korzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czuję, że zakręciłoby mi się w głowie. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oglądając zdjęcia dziwnie się już czuję, co to dopiero na żywo to przeżyć :) wow!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jak patrzymy to wiruje lekko w głowie. Na żywo emocje mocniejsze. Sedeczności.

      Usuń
  26. Oj, ja chyba jednak nie dała rady wejść do takiego domu do góry nogami, zawrót głowy murowany.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa atrakcja u mnie dzieci wywracja codziennie dom do góry nogami może warto im zaproponować mieszkanie w taki domku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie nie było nic szokującego w wejściu do takiego domu (w Zatorland też jest). Już bardziej ten ,,po skosie" (w Farma luzji) sprawia szok, bo ciężko w miejscu ustac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Farmie Iluzji jeszcze nie byliśmy. Dziękujemy za inspirację.

      Usuń
  29. Byłam w takim domu w Trójmieście jak i niedaleko miasta skąd pochodzę też taki jest :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie wiem czy dałabym radę tam wejść bo już od zdjęć zakręciło mi się w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podobajai się takie domki ale jeszcze w żadnym nie byłam 😲

    OdpowiedzUsuń
  32. Natalia Buczyńska20 kwietnia 2019 22:45

    Miałam okazję zwiedzić, jest co oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  33. To musi być interesujące doświadczenie. Z przyjemnością bym przeżyła taką przygodę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow. Nie wiedziałam, że jest taka fajna atrakcja :) chciałabym kiedyś zobaczyć na własne oczy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zewnątrz wygląda super, ale jak patrzę na wnętrze, zaczyna mi się kręcić w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Niesamowite!
    Chyba faktycznie dobrze bym się zastanowiła czy tam wejść! W zasadzie już wiem,że nie.
    Ale atrakcja niesamowita!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam pojęcia że jest więcej takich domów, znałam tylko ten w Szymbarku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jest. Nawet znam jeden z Łeby, ale nie byłam w środku.

      Usuń
  38. Nie wiedziałam ,że to takie ma znaczenie,
    ale faktycznie nawet patrząc na zdjęcia robi się trochę nie tak :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak tak.. A co dopiero w środku :D błędnik nieźle szaleje.

      Usuń
  39. Odwiedziłam taki domek w Zakopanem. Świetna zabawa 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za inspirację. W Zakopanem jeszcze nie odwiedziliśmy podobnego domku.
      Serdeczności.

      Usuń
  40. Byliśmy w takim domku niedaleko Kowar.
    Powstaje ich teraz dużo,jak grzyby po deszczu.Zawsze to jakaś atrakcja.
    Na parterze było w miarę ok,ale po wyjściu na piętro dostałam potwornych zawrotów głowy i było mi niedobrze przez pół dnia.Nie dla mnie niestety taki domek.
    Pozdrawiam!
    Irena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marek nie chodził nawet po dole. Na piętro powoli się dostałam. Było ciężko, ale udało się :)
      Pozdrawiamy.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: