czwartek, 31 stycznia 2019

Od nowa, wszystko od nowa...

Nie ma to jak zaczynać po raz czwarty od nowa!?
Jak to po raz czwarty??
A tak, że był blog: titmouse-family i sikorkowyswiat a nawet ami-i-francio-world i co? I wszystko poszło się paść.
Jak to poszło się paść? ZNOWU?
Tak, znowu bo zaczęłam grzebać w ustawieniach i datę źle wpisałam w Google+ i wyszło, że 3 lata mamy i dziećmi jesteśmy więc blokada na całego.
I nie wierzą Ci tam z góry, oj nie, że my dorośli jesteśmy, że błąd, że gafa, że się człowiek troszkę pobawił i trafiło wszystko do kosza...
Nie poddajemy się jednak. Oj nie tak łatwo nas stąd wyrzucić - do  CZTERECH RAZY SZTUKA! A jakże, a tak!!

Jest nowy Instagram. Jest też i nowy FanPejdż.
I jest właśnie ten nowy blog!

I obiecuję Wam, czytelnicy kochani że nic już w ustawieniach nie będę grzebać. Nic zmieniać dodawać ani odejmować... ni mnożyć ni też dzielić... 😀😀😀 W końcu jak w życiu - pora na ustatkowanie się.

Nic się u nas nie zmieniło (napiszę tylko parę słów dla nowych gości). Dalej kochamy puzzle oraz klocki Lego i uwielbiamy podróże. Edyta lata wszędzie z aparatem i robi zdjęcia. Nadal kochamy oboje cosplay, filmy, zwierzęta i gry . Dobra książka do poduszki też się nas trzyma, a że kuchnię mamy już swoja to przekąskami (czyt. przepisami) też się z Wami nie raz podzielimy.
Ciągle przychodzą do nas pocztówki - za które DZIĘKUJEMY!! - kolekcje rosną też magnesów, kubeczków, aniołków i różnych innych "szpargałków".

No to po krótkich wyjaśnieniach >> dlaczego OD NOWA zaczynamy << czekajcie Kochani do kolejnego postu, który pojawi się już niebawem.

ps. POSTY głównie pojawiać się na blogu będą minimum dwa razy w tygodniu. We wtorki oraz w soboty. I jak to kiedyś bywało zawsze w okolicach godziny 5:00.

Sikorkowe Pasje

54 komentarze:

  1. Pewnych odgórnych mechanizmów nie da się niestety przeskoczyć, coraz bardziej zaczyna brakowac czynnika ludzkiego, ale fakt, do czterech razy sztuka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwali jesteście :P. I słusznie! Życzę Wam w takim razie przychylności wszelkich technicznych ustrojstw :). Może nawet się zaprzyjaźnicie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto to wie?
      Musimy być wytrwali, tylko że szkoda nam tego bloga, nawet bardzo.

      Usuń
  3. noooo ja właśnie zaczynam walkę, żeby pozmieniać różne rzeczy np. logowanie się G+ ... Bo wiesz 2 kwietnia likwidacja G+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam nawet, że G+ likwidują. Ważne, żeby blogera nie zlikwidowali, bo się załamię na maxa.

      Usuń
  4. ja się nie znam wcale to co mi siostrzeniec założył zrobił to nie ruszam . Powodzenia do czterech razy sztuka

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko, to wpisuję się na szczęście :-)
    Ciesze się, że to tylko chochlik, a nic z wami :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochani, przyprawiacie mnie o palpitacje serca.
    Szukałam Waszego bloga a tu klapa.
    Najważniejsze, że jesteście bo uwielbiam u Was bywać!!!!!!!!
    Całuje i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łucjo wybacz tym razem to wina moja (Edi) - grzebać i bawić się ustawieniami już nie będę. Obiecuję!

      Usuń
    2. Czasem należy pogrzebać w ustawieniach aby coś ulepszyć na swoim blogu.
      Bardzo się zmartwiłam, że zlikwidowałaś Waszego bloga.
      Teraz wszystko jest okey!
      Buziaki:)

      Usuń
    3. Łucjo chodzi bardziej o uaktualnienie zmian np. w datach :D dziś siedzimy cicho i nic już tam nie grzebiemy. :)

      Usuń
  7. Oj ja to nigdzie nie grzebię bo jak coś padnie to ja nie dam rady naprawić. Pozdrawiam i powodzenia na nowej blogowej drodze :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za wytrwałość i życzę by tym razem wszystko układało się po Waszej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahahahahaa To wy. :D Toż na miniaturce nie poznałam. Wchodzę i myślę, toż ich znam. hahahaha Wyście udani. Cieszę się, że jesteście. No, a ja zastanawiałam się, gdzież oni się podziali. Pewnie jeszcze chwila i bym napisała. :D Witam ponownie, teraz musi się udać. No witam mega serdecznie. :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi Agnieszko. :) ale tak, to my, my ! Ciebie też witamy :)

      Usuń
  10. Fajnie, że jesteście- witam na nowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przygody, ale rzeczywiście jesteście prawdziwe twardziele :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No to do dzieła!!!!
    Czekamy :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedziemy działać będziemy. Dziać się będzie nie mało.

      Usuń
  13. witam i ja:) Będę śledzić Wasze poczynania:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja się właśnie zastanawiałam, gdzie zniknął Wasz blog. Oj, Wy trzylatkowie:):) Ale najważniejsze, że jesteście z powrotem.
    Buziaczki posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Małgosiu i mamy nadzieję, że blog ten więcej lat bedzie miał. Serdeczności

      Usuń
  15. Dobrze że znów jesteście:)))Pozdrawiam serdecznie i na nowe posty czekam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą Reniu. We wtorki i soboty :) pierwszy post w najbliższy wtorek :) 5-go zapraszamy.

      Usuń
  16. I wszystko Wam zeżarły wstrętne Internety? Wielka szkoda:) A zarazem radość, że wracacie, Krajanie zza miedzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia Jaskółko. W sumie to nie widziałam (Edi), że te wiekowe przepisy google też mają. No ale człowiek mądry po szkodzie. :D

      Usuń
  17. Podziwiam za wytrwałość i życzę dużo wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W takim razie życzę powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trzymam tym razem kciuki za sukces :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Nie grzebię już w ustawieniach więc życzymy sobie też wielu lat :D

      Usuń
  20. No i proszę, przeżywacie reinkarnację ;) Trzymam kciuki na nowe puzzlowej drodze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba nie nadążam za Wami. Dobrze, że dostałam informację o przeprowadzce,
    Mam nadzieję, że również ponownie znajde się na poniższej liście
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Ismenko, że dodamy tam Twój blog :)
      Tu akurat zawiniło nasze grzebanie w tym co nie mamy zbyt wielkiego pojęcia i stała się wielka katastrofa. Teraz się już nie damy. Teraz już wszystko dla nas jest jasne i nie bawimy się więcej ustawieniami.

      Usuń
  22. Fajnie że wróciliście 😊.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za podrwienia.
      Miło że wpadłaś Marzenko do nas :)

      Usuń
  23. Ja zaczynam teraz 2 raz z Fanpage, ponieważ facebook zrobił mi psikusa

    OdpowiedzUsuń
  24. No cóż? Zdobywacie nowe doświadczenia. Najważniejsze, że się nie poddajecie i wróciliście 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się Alinko. Pfff, ale teraz już nie grzebiemy w ustawieniach - blog idzie równym torem. :)
      Witamy Ciebie tutaj serdecznie.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: