poniedziałek, 12 sierpnia 2024

Mini klocki - Wieloryb

 WIELORYB

Firma: HH POLAND

Seria: Morskie zwierzątka

Ilość elementów: 100

Numer: 1012A 6

Wiek: 6+

CZEŚĆ!

Prezentację zestawów mini klocków powinnam zacząć w sumie od tej konstrukcji, ponieważ od wieloryba zaczęłam przygodę z tymi małymi klockami. Idę jednak od numerków od najmniejszego do największego.

Zawartość pudełka nie różni się niczym od poprzedniego zestawu. Dwa woreczki z klockami, naklejki oraz malutka, plakatowa instrukcja - na szczęście czytelna.
Muszę przyznać, że mimo tak małych elementów konstrukcję składałam z wielką przyjemnością. Fakt z początku leciało wszystko z rąk, ale jak nauczyłam się posługiwać tą drobnicą to już szło gładko. Poniżej ujęcie wieloryba (częściowo złożonego) z separatorem marki Lego - skala porównawcza.
Złożony wieloryb jest całkiem uroczy. Podobają się mi te klocki z naklejkami z kółeczkami - szkoda, że to nie nadruki. Możemy różnie ustawiać tylną płetwę, bo jest ona ruchoma. Mniejsze płetwy pod grzbietem też są ruchome ale tylko: góra - dół.
Daję też mały plusik (+) za elementy dodatkowe czy tam zapasowe - kto jak woli.
A Ty składasz klocki? Jaka firma jest Twoją ulubioną? 

8 komentarzy:

  1. Też mi się podoba:)
    No właśnie, będę składała pierwszy raz - dostałam drzewo bonsai. Trochę się tego boję:))) Wpadniesz pomóc?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka. Oooo - jeśli nie mieszkamy od siebie miliony kilometrów to pewnie że wpadnę pomóc. A jeśli mieszkamy to życzę spokoju i cierpliwości w układaniu. Efekt końcowy na pewno wynagrodzi trud składania. :)

      Usuń
    2. Az zajrzałam skąd jesteś:))) Trochę daleko, bo mieszkam prawie nad Bugiem (lubelskie). Dziękuję za chęć pomocy. Trzymaj kciuki:)

      Usuń
    3. O to fakt, troszkę km nas dzieli. Pozostało mi już tylko trzymać mocno kciuki! i czekam na jakąś recenzję z klockami.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ma tą moc. Nawet przyjemny na żywo, dla oka.

      Usuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: