wtorek, 6 sierpnia 2024

Mini klocki od HH POLAND

 Mini klocki od HH POLAND

CZEŚĆ!!

Od długiego czasu interesowałam się mini klockami, które zamawiała i składała nasza bardzo dobra koleżanka. Patrzyłam na te minimalistyczne konstrukcje w Jej domu czy też na wysyłane zdjęcia. Patrzyłam z mężem też na różnej maści klocki wystawiane w sklepach stacjonarnych, na odpustach, bazarkach. Mimo, że ciągnęło do nich, aby zobaczyć, sprawdzić, złożyć to ostatecznie było - NIE.

Przełom nastąpił, gdy na półkach w sklepach sieci Carrefour pojawiły się MINI KLOCKI od HH POLAND w cenie 9,99zł / sztukę. Z początku się troszkę wahałam, ale w ostateczności wrzuciłam najpierw jedno pudełko a później jednak wszystkie cztery z (jak dla mnie) serii "Morskie zwierzątka".

Ogólne informacje:
Seria liczy sobie osiem różnych morskich zwierzątek:
1 - Rekin;
2 - Homar;
3 - Żółw morski;
4 - Konik morski (w kolekcji);
5 - Delfin;
6 - Wieloryb (w kolekcji);
7 - Miecznik (w kolekcji);
8 - Błazenek (w kolekcji).
Nie wiem czy pozostałe wzory też były dostępne w sieci. Niestety widzieliśmy tylko te cztery - ich opisy ze zdjęciami w formie postów - nadchodzą 😆.

Skoro mamy do czynienia z mini klockami, to pewnie się domyślacie, że są one mniejsze od standardowych klocków marki Lego. Poniżej zdjęcie podglądowe:
Drobne, małe klocki są na prawdę malusie. Bardzo ciężko składać się je będzie przez osoby które mają grube palce oraz rozbudowaną, potężną dłoń. Mąż miał problem ze złapaniem tych malutkich okrągłych klocków - i to dość spory.

Pierwsze zwierzątko, które układałam dało mi troszkę popalić, ale z każdym następnym jakbym się przyzwyczaiła do tak małych i cienkich klocków - szło gładko i szybko. Minusem są naklejki, które są transparentne i niekiedy trzeba je nakleić na więcej niż jeden klocek na raz. Poza tym więcej minusów jak na taką kwotę nie dostrzegłam. Może się to kiedyś zmieni (oby nie) jeśli trafię na jakieś większe niepoprawności.
Nim zabiorę poszczególne zwierzątka na odrębny stół, zobaczcie wszystkie razem złożone. Na prawdę mają swój urok.

2 komentarze:

Ludzi z pasją było tutaj aż: