poniedziałek, 26 lutego 2024

Lego CREATOR 40713 - Pocztówka z Japonii

 JAPAN POSTCARD (ang.)

Seria: CREATOR

Ilość elementów: 262

Rok wydania: 2024

Numer katalogowy: 40713

Wiek: 9+

CZEŚĆ!

W tym roku (2024r.) została wydana kolejna piękna klockowa pocztówka. Tym razem lecimy do kraju kwitnącej wiśni - do Japonii.
Tył pudełka nie różni się od pozostałych pocztówek. Żółte tło, mapa na której widać pinezkę - lokalizacja Japonii oraz kilka ujęć naszego zestawu.
Nacinany plomby z jednej strony i wysypujemy zawartość. Instrukcja lekko pognieciona 😖, luźne dwie naklejki oraz woreczki z klockami. Jeden woreczek nie ma numerka, z kolei pozostałe są ponumerowane od 1 - 5.
Zabieramy się do składania. Na start otwieramy woreczki z numerkami 1 oraz 2.
Podstawa do naszej pocztówki gotowa. Mamy lilię wodną, czerwony most nad rzeką, kilka kamyczków, roślinki i murowaną ozdobę ogrodową.
W kolejnym etapie otwieramy woreczki 3 oraz 4. Tu dzieje się już magia. Jestem zakochana w tej pocztówce, a ona jeszcze nie skończona, bo nie ma tła.
I tło zwieńcza mój zachwyt. Do jego zbudowania potrzebujemy klocki z woreczka numer 5 oraz dodatkowych czarnych z nienumerowanego woreczka.
Pocztówka z Japonii jest bardzo piękna. Przyjemnie się ją składa pomimo, że ma w sobie dużo drobnych elementów. Zajęła ona miejsce TOP 1 w rankingu wszystkich sześciu pocztówek, jakie zostały wydane.
I plus za dużo dodatkowych elementów - głównie za kwiatuszki w różnych kolorach. Została też naklejka przyklejona do drugiego klocka z japońskimi znakami. Śmiem twierdzić, że pisze na niej: "Japonia".
Na koniec wrzucam jeszcze zdjęcie na którym są wszystkie POCZTÓWKI razem. Jaki jest Twój faworyt?

10 komentarzy:

  1. Pocztówka z Japonii jest niesamowita. Wulkan Fuji, kładeczka z japońskich ogrodów, majestatyczne drzewo kwitnącej wiśni...Super!
    Patrzę na wszystkie pocztówki i w tym zestawieniu, chyba właśnie Japonia najbardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam. Dobrego, miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. U nas też Japonia zajmuje miejsce 1.

      Usuń
  2. Ale super. Uwielbiam azjatyckie klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo...to coś dla mnie. Taki ogrodowy widoczek :) Ale piękny, przyznaję szczerze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam ten post, a wcześniej jak składałam klocki, to się zastanawiałam czy "Pani Ogrodowa" będzie zachwycona :D ?

      Usuń
  4. Kurczę trudno mi się zdecydować bo wszystkie są super, ale Paryż,Londyn i New York rządzą! Bardzo efektowne te pocztówki!

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: