wtorek, 15 lutego 2022

#350 Ravenclaw - Trefl 300 elementów

 Ravenclaw

Firma: Trefl

Ilość elementów: 300

Rozmiar: 48 x 34 cm

Numer katalogowy: 93104

Cześć!

Kto z Was mnie obserwuje, to wie, że najwięcej puzzli mam z uniwersum Pottera. W ręce trafiło nam duże pudełko z puzzlami, a w środku znajdziemy 4 układanki związane z czterema domami Hogwartu.


Do ułożenia mamy:
👉 300 elementów - Ravenclaw; ułożone.
👉 500 elementów - Hufflepuff; ułożone.
👉 1000 elementów - Slytherin; ułożone.
👉 1500 elementów - Gryffindor; jeszcze nie złożone.

Zaczynamy od obrazu złożonego z najmniejszej ilości puzzli:


Na kolażu znajdziemy herb domu w jego kolorach, a więc kruk w niebieskich barwach. Potocznie w polskiej wersji nazywamy osoby z tego domu Krukonami :).

29 komentarzy:

  1. Ah świetny zestaw🥰 Na pewno kiedyś kupię sobie jakieś puzzle z HP, może Hogward albo Wielką Salę 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudio, bardzo polecam. Te puzzle są świetne i wszystkie 4 domy z Hogwartu można od razu powiesić na ścianie miłośników HP. z Jednej strony ubolewam, że 4 obrazy nie mają 4 tych samych wymiarów i ilości - byłoby równiej no ale - cieszę się z tego zakupu - a jakże :)

      Usuń
  2. Kurczę świetny zestaw - sama chętnie zakupiłabym sobie te puzzle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący zestaw. Zastanawiam się ile puzzli masz w swojej kolekcji?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ismeno,
      Cieszę się, że zestaw zainteresował.
      Ile? Ojć - ciężko się doliczyć. Przekroczyłam 350 układankę, więc mało nie ma. A chyba raz tyle (albo i dwa) czeka na ułożenie. Łącznie może z 1000 obrazów jest jeszcze do złożenia? Nie wiem jak mi pójdzie w tym roku z układaniem, bo wiadomo są, jeszcze klocki, ale je się szybciej składa. Chciałabym do końca roku dobić do 400 układanek - ale czy się uda? - Czas pokaże.

      Usuń
    2. Podziwiam. Kiedy masz na to wszystko czas? A co robisz z ułożonymi już obrazami?
      Trzymam kciuki za te 400 sztuk.
      Na skrzydłach wiatru przesyłam do Ciebie uśmiech

      Usuń
    3. Ismenko dziękuję za wizytę.
      Kiedy czas? Poza pracą i troszkę ogarnięciem domu, nie mam zbytnio obowiązków. Nie mam dzieci, ale mam psa. Jednak jemu nie jest potrzebna opieka ciągła.

      Co z ułożonymi obrazami? Są podklejane :) Kilka wisi na ścianach w różnych zakątkach domu. Teściowa widzi w tym biznes, by je sprzedawać ale nie zamierzamy w to iść. Mamy za to inny plan, ale jeszcze potrzebujemy na niego czasu.

      Serdecznie pozdrawiam i ponownie zapraszam na inny niż wszystkie - blog.

      Usuń
    4. Zawsze chętnie tu zaglądam
      Pozdrawiam nadzieją na lepsze, bezpieczniejsze jutro 

      Usuń
    5. Dziękuję serdecznie. :) Uściski ślę.

      Usuń
  4. Puzzle są fascynujące i każdy może wybrać coś dla siebie.
    Pozdrawiam we wtorkowe przedpołudnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i również pozdrawiam. A wzorów mamy nie mało.

      Usuń
  5. a wiesz ze jeszcze nie obejrzalam pottera:)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie puzzle to super sprawa na odstresowanie :) i cała rodzinka może się w ich układanie zaangażować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale nasi rodzice nie lubią puzzli. Może kiedyś nasze dzieci je pokochają.

      Usuń
  7. Świetne puzzle! jak dawno ich nie układałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leno, może warto wrócić? Na naszym blogu znajdziesz bardzo dużo różnych wzorów.

      Usuń
  8. Nie jestem fanką Pottera, ale znam wielu, którym by się oczy zaświeciły na takie puzzle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowa A. u nas ich dużo, bo akurat Potterowe szaleństwo trwa u mnie od 1 przeczytanego tomu. Są więksi fani niż ja i nawet kilka z sieci znam.
      Serdeczności i miło mi Ciebie w mych progach gościć.

      Usuń
  9. Powiem tak. Puzzle uwielbiałam kiedyś układać A te z trefla to już najbardziej. Do dziś mam do nich sentyment i mam chyba zachomikowanych z 20 sztuk. Nie potrafię się z nim rozstać. Mimo że nie bardzo miałam je gdzie układać to stolik turystyczny był w sam raz. Zresztą też mam go do dziś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, może zrobisz powrót i pokażesz nam te magiczne pudełka??
      Serdeczności dla Ciebie.

      Usuń
  10. Puzzle to świetna rozrywka, a zarazem wspaniała gimnastyka dla mózgu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam puzzle, ale przy moim kocie to nie poukładam. Jak ostatnio się wziełam za puzzle 2000 to mi wszystko rozwalił. Wystarczył jeden skok Lucyfera na stół i po robocie... Płakać się chciało. Sliczne te puzzle.

    OdpowiedzUsuń

Ludzi z pasją było tutaj aż: